Thuis - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Piet en Marjon Battjes - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Piet en Marjon Battjes - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Marjon

Blijf op de hoogte en volg Piet en Marjon

31 Augustus 2022 | Nederland, Almelo

We hebben een rustige overtocht gehad van Göteborg naar Kiel. Je voelde niet eens dat je op een boot was, zo rustig was de zee. We hebben lekker gegeten aan boord, boten gespot en goed geslapen. Mooi op tijd reden we vanmorgen van boord (zonder hellingproef….!) [e-1f604] en na de gribus van Kiel kwamen we op de Duitse autobahn. Nou, het was weer ouderwets rijden. Allemaal mensen die denken dat ze Max V heten, wegopbrekingen, snelheidsbeperkingen en heel veel verkeer! Wij hadden nog mazzel, want we konden, soms wel wat langzamer dan normaal, nog doorrijden. De overkant stond regelmatig in de file. Conclusie: ik betaal liever wat meer maar dan varen we af vanaf de Eemshaven. Ongeveer 2 uurtjes rustig rijden en dan ben je er, vooral als je terug komt is dat wel zo ontspannen. En dat geld verdien je wel weer terug doordat je niet hoeft te tanken en geen kilometers vreet.

Enfin, rond 15.15 uur draaiden we onze oprit weer op. Even een kopje thee [e-2615]️ en bijpraten daarna de auto leeg gepakt, dingen gesorteerd en de auto [e-1f697] al door de wasstraat gereden en van binnen schoon gemaakt.

Piet had lekker eten gekocht en klaargemaakt en daarna was het klaar voor vandaag. Morgen mag Marloes al weer sporten [e-1f61c] en morgenmiddag gaan we de rest even drogen en opruimen.

De vakantie zit er nu echt op. We hebben genoten. Marloes gaat zaterdag over een week al weer naar Noorwegen [e-1f1f3][e-1f1f4], maar dan met Stefan voor 3 weken. Even afkicken[e-1f609].

Voor nu de groetjes van ons en tot een volgende keer.

Marloes en Marjon [e-1f618]

• 31 Augustus 2022 - 19:47

Riet:

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn!
    Prachtige foto van moeder en dochter!
    Het was weer fijn om alles mee te beleven.
    Tot de volgende reis!

• 31 Augustus 2022 - 21:57

Carin:

Dag M&M
    Fijn dat jullie weer thuis zijn. Zo eens met dat stukje over autobaan vs eemshaven.
    Kom maar lekker bij!
    Fijn dat ik mee mocht lezen, dat was weer leuk!
    Groet Carin