Oeps mail, sorry spam - Reisverslag uit Neset, Noorwegen van Piet en Marjon Battjes - WaarBenJij.nu Oeps mail, sorry spam - Reisverslag uit Neset, Noorwegen van Piet en Marjon Battjes - WaarBenJij.nu

Oeps mail, sorry spam

Door: Marjon

Blijf op de hoogte en volg Piet en Marjon

02 Juli 2022 | Noorwegen, Neset

Tja lieve mensen, soms gaat iets niet zoals je het zelf wilt. Ik had een hele mooie emoticon toegevoegd van het hart van Jacqie. Maar kennelijk is in het kader van de privacy dat teveel van het goede. [e-1f61c]

En nu gaat het weer fout! De mail van het laatste verslag bewaren en deze dus ook.

PS1: uit frustratie heb ik op mijn tong gebeten (auwwww)

PS2: het gaat al wat beter.

Groetjes.


  • 03 Juli 2022 - 11:35

    Carin:

    Ha Piet en Marjon,
    ha ha ik moet wel lachen om 9 mailtjes van jullie, gelukkig 8 dezelfde haha en zag ik daar nou een foto?
    Maar weer fijn om te lezen dat alles goed is en dat jullie genieten. Ja die prijzen soms.... Spannend hoor die hellingen. Weer leuk om mee te reizen.
    Ik heb nog een tip voor Kristiansand, wij vonden het leuk om de stadswandeling te doen (moet je natuurlijk maar net zin in hebben) en op de markensgate zit een heeeeeeerlijk bakkertje met fijne koffie. Dampbageriet.
    Heel veel plezier daar nog, ik val ook in herhaling, ga verder met alle correctie... ha ha, maar er is inmiddels licht aan het eind van de tunnel.

  • 03 Juli 2022 - 22:54

    Yvonne:

    Heey Buurtjes, fijn om te lezen dat jullie nog lekker aan het genieten zijn van jullie rondreis! Groetjes vanuit het Lago Maggiore

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Piet en Marjon

Na vele reizen met de kinderen, nu maar begonnen met een eigen verslag van onze reizen. De vorige reizen naar Noorwegen, de Nordkapp, Zwitserland en meer zijn te vinden in Loesjeh.waarbenjij.nu Veel leesplezier!

Actief sinds 29 Juni 2018
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 13901

Voorgaande reizen:

04 Juni 2023 - 29 Juni 2023

Oostenrijk/Karinthië 2023

18 Augustus 2022 - 31 Augustus 2022

M & M op reis in Noorwegen

11 Juni 2022 - 07 Juli 2022

Noorwegen 2022, here we come!

06 Juli 2019 - 01 Augustus 2019

Noorwegen 2019

29 Juni 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

02 Juli 2018 - 28 Juli 2018

Weer naar Wales

Landen bezocht: