D1083 en de D57 en Camping Seasonova te Vesoul - Reisverslag uit Vesoul, Frankrijk van Piet en Marjon Battjes - WaarBenJij.nu D1083 en de D57 en Camping Seasonova te Vesoul - Reisverslag uit Vesoul, Frankrijk van Piet en Marjon Battjes - WaarBenJij.nu

D1083 en de D57 en Camping Seasonova te Vesoul

Door: Piet en Marjon

Blijf op de hoogte en volg Piet en Marjon

24 Juni 2024 | Frankrijk, Vesoul

Dag allemaal, even een korte update.

Vandaag zijn we aangekomen in Vesoul op camping Seasonova Du Lac. Oftewel camping aan het meer, hetgeen erg toepasselijk is aangezien het aan een meer ligt.

De reis van Pont d’Ain via de D1083 en later de D57 is bijzonder mooi. Je reist rustig (gladde en brede wegen, niet door elk dorpje maar er vaak bij langs) waardoor je tijd hebt om de omgeving te bekijken. Het is hier een beetje heuvelachtig en het lijkt op De Eifel of Sauerland. Heel mooi met prachtige graanvelden.

Rond 16.00 uur kwamen we aan op deze camping en de natuur is hier geweldig. We hebben nu al putters, eksters, ooievaars op het nest, ganzen, zwanen, brulkikkers, krekels, een otter, eenden, visjes gezien en/of gehoord. Ik zal een filmpje erbij doen. In het meer staat een hele grote fontein te spuiten. Het is echt een recreatiegebied. Morgen gaan we weer wat verder noordelijker en we zien wel weer waar we uitkomen. Het was warm vandaag, maar dat was het eindelijk in Nederland ook. Het is nu 22.40 uur en het is nog 25 graden. Ik ga dit berichtje plaatsen en dan voor nu: Bon nuit.

• 25 Juni 2024 - 12:52

Carin:

Ah, heerlijk dat geluid van de kikkers en wat een mooie camping zeg, was makkelijk te vinden op google maps. Ook een hele mooie omgeving, genieten hoor. Ben nu al benieuwd waar jullie noordelijk uitkomen vandaag.

Hele goede en rustige reis.

Groet vanuit Delden.

Carin