Nog 1 weekendje in NL kamperen als afsluiting - Reisverslag uit Doorwerth, Nederland van Piet en Marjon Battjes - WaarBenJij.nu Nog 1 weekendje in NL kamperen als afsluiting - Reisverslag uit Doorwerth, Nederland van Piet en Marjon Battjes - WaarBenJij.nu

Nog 1 weekendje in NL kamperen als afsluiting

Door: Piet en Marjon

Blijf op de hoogte en volg Piet en Marjon

28 Juni 2024 | Nederland, Doorwerth

Nou, we zijn aangekomen op ons laatste campingadres van deze vakantie. Ali en Albert waren donderdag in de middag weer thuis, mooi op tijd.

We hebben gisteren nog even in Thionville gewandeld, maar eigenlijk was het te warm. We hebben ons maar vermaakt door te lezen, naar de boten te kijken, waterskiënde mensen en één of andere botenrace.

Piet en ik zijn vanmorgen uit Thionville vertrokken. Via Luxemburg, door België zijn we weer in Nederland aangekomen.

Ons plan was om op een boerencamping in Walem te gaan staan dit weekend. Alleen bleek de weersverwachting dusdanig te zijn dat we daar niet vrolijk van werden. In de nacht van zaterdag op zondag wordt ongeveer 40 mm regen verwacht. Daar word je niet vrolijk van. Ook de zondag zou niet super zijn. Dan Gulpen eens bekijken. Tja wel iets minder maar ook nog steeds een bak water. Het bleek dat de verwachting voor Duitsland, België en Zuid-Limburg gewoon niet goed waren. We hebben besloten om dus maar wat verder naar het noorden door te trekken en we zijn geëindigd op de SVR-camping ‘de Boersberg’ in Doorwerth. Eigenlijk was de camping al compleet vol (volgens de boerin is het gewoon gekkenwerk sinds corona), ze hadden alleen nog een plek zonder stroom. Nou dat kwam goed uit, wij hebben geen stroom nodig, die hebben we aan boord :-)). En dus konden we een plekje krijgen voor 3 dagen!

En dus staan we nu op een boerencamping waar de koeien nog gemolken worden (met een melkrobot weliswaar), in alle rust. We hebben heerlijk een burger-all-in met patat gegeten en morgen kijken we wel weer. Het zal dan nog rond de 25 graden worden, dus dat is prima! Misschien gaan we nog wat doen, misschien gaan we niets doen. Kww

Jullie zijn weer op de hoogte. Hierna schrijf ik nog het afsluitende verslag, maar voor nu: fijne avond/ fijn weekend (tja weer in het Nederlands:-))

• 28 Juni 2024 - 21:38

Riet:

Dank je! [e-1f600]

Voor jullie ook nog een fijne avond!

• 28 Juni 2024 - 21:40

Riet:

EN een heel fijn weekend natuurlijk!

• 28 Juni 2024 - 21:46

Marjon:

Hahahahahaha dank je wel. Jullie ook een fijn weekend en we spreken elkaar binnenkort. Groetjes

• 29 Juni 2024 - 14:36

Carin:

Ha Piet en Marjon, een heerlijke afsluiter zou ik zeggen.

Was weer leuk om met jullie mee te reizen.

Groet en nog een heel fijn weekend.

Carin

• 29 Juni 2024 - 14:42

Marjon:

Dank je wel Carin. Jij ook een fijn weekend en binnenkort lekker vrij om te reizen! Altijd leuk om je reacties te lezen. Groetjes van ons.