Home sweet home - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Piet en Marjon Battjes - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Piet en Marjon Battjes - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Piet en Marjon

Blijf op de hoogte en volg Piet en Marjon

07 Juli 2024 | Nederland, Almelo

Zo, daar was ik even met een afsluitend verhaaltje, gewoon, zonder foto’s.

Ons laatste weekend in Doorwerth was er 1 van rust. We hebben wat boodschapjes gedaan en verder gelezen, wat filmpjes gekeken, wat gegeten en gedronken, in de zon gezeten enfin: onthaasten.

Op een veldje naast ons konden ze zo de filmcamera’s voor ‘We zijn er bijna’ opzetten. Regelmatig werden daar alle stoelen gepakt en zat het hele veld in een grote kring bij elkaar! De blokfluit en mondharmonica ontbraken nog, maar verder klopte het helemaal. Soms keken Piet en ik elkaar aan en zeiden: nooit![e-1f600]

Maar goed, ieder zijn ding en deze mensen vonden het prachtig.

Maandags zijn we weer naar Almelo gereisd. Thuis had Pim fijn de tuin onderhouden en was het huis door hem en Magda mooi aan de kant gemaakt. Ze hadden 4 weken een mini-vakantie in ons huis gehad.

Deze week zijn de wassen al weer gedraaid en opgevouwen, de caravan is nog niet schoon gemaakt, want het weer was wat wisselvallig. Komende week staat dat op het programma. Het is wel zalig dat je niet meteen weer naar het werk hoeft te rennen en je gewoon zoiets kunt uitstellen tot komende week.

Nou, dit was niet de vakantie naar Zwitserland, die blijft nog op ons lijstje staan. Maar eens kijken waar we volgend jaar naar toe gaan. Voor nu, prettige vakantie als je nog moet gaan, geniet er van en tot de volgende keer!

Doei.

• 07 Juli 2024 - 17:03

Carin:

Ha Piet en Marjon,

fijn dat jullie weer heel en wel thuis zijn.

En natuurlijk ook fijn dat het huis dan toch maar mooi aan kant is.[e-1f600]

Het was weer heerlijk om mee te lezen, kom je echt van in de vakantiestemming.

Hier zijn ge examenresultaten mooi, dat is toch ook heel fijn en geen correctie meer (joepie). Morgen naar Slagharen met Mavo 2, vind ik toch echt heel leuk eigenlijk stiekem ha ha.

Groet en dan voor het mogen meereizen.

Carin

• 07 Juli 2024 - 21:21

Riet:

Ja, fijn dat jullie weer veilig thuis zijn en zo genoten hebben van jullie vakantie!

En zoals Carin het zo mooi zegt: dank je voor het mogen meereizen :-)

• 07 Juli 2024 - 21:23

Marjon:

Hoi Carin, fijn dat het werk gedaan. Nu nog wat leuke dingen om het af te ronden en dan heb jij ook lekker vakantie! Lekker genieten van vrije tijd en herinneringen maken. We horen/lezen wel waar de reis naar toe gaat. Groetjes, Marjon

• 10 Juli 2024 - 11:27

Marjon:

Ha die Rietje, mooi dat je er weer van genoten hebt. Is voor ons een leuk naslagwerk/‘dagboek’ en voor de thuisblijvers een leuke manier om mee te ‘reizen’ en/of ideeën op te doen. Ik bel binnenkort om bij te kletsen :-).